Overlijdensbericht Theo te Wilt

Dit weekend ontvingen wij het verdrietige bericht dat Theo te Wilt is overleden. Theo was jarenlang een drijvende kracht, een buitengewone natuurwerker en een gewaardeerde kameraad van de mannen van werkgroep Oké.

Dorpsraad Ooij wenst zijn familie, vrienden en alle andere dierbaren veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.