Dorpsraad Ooij

Klachten en meldingen gemeente Zevenaar

Service en Meldpunt Zevenaar

Tijdens de ALV van 2014 heeft onze wijkagent aangegeven dat klachten en meldingen centraal kunnen worden gedeponeerd bij de gemeente Zevenaar.

Hij heeft toen ook dringend geadviseerd om dit ook te doen.
Hoe meer klachten, des te vlugger zal de gemeente actie ondernemen, zei hij toen letterlijk.

Op de volgende manier kun je klachten en meldingen bij de gemeente neerleggen:

1. Via de gemeente Zevenaar website: klik op:    “Een klacht of melding doorgeven”

Je krijgt dan een formulier waar je alle gegevens kunt invullen. Binnen één werkdag heb je dan antwoord.

2.Telefonisch bij het telefoonnummer 0316- 595111
3. Per email : gemeente@zevenaar.nl

 

Meteen melden

Is er iets kapot bij u in de buurt? Bijvoorbeeld een lantaarnpaal of stoeptegel? Meld het ons meteen. Ook als het gaat om rondslingerend afval of vernielingen. Ernstige problemen lossen we snel op. Minder dringende zaken plannen we in. Bij storingen buiten kantooruren belt u het storingsnummer (0316) 595 333.

 

Wat moet u weten

U kunt problemen bij u in de buurt aan ons melden, zoals:

  • kapot wegdek of losliggende stoeptegel
  • kapot verkeerslicht of straatverlichting
  • rondslingerend afval (zwerfvuil)
  • kapot verkeersbord of -paaltje
  • verstopt riool in de grond van de gemeente
  • ongedierte
  • overlast
  • achterstallig onderhoud van struiken, bomen en ander openbaar groen
  • overhangende of losse takken en uitstekende wortels

 

U kunt melden via de gemeentelijke website, kopje “meteen melden”, per mail: gemeente@zevenaar.nl of telefonisch (0316) 595 111 (bereikbaar op maandag, dinsdag, donderdag van 8.30 – 17.00 uur, woensdag van 8.30 – 19.30 uur en vrijdag van 8.30 – 12:30 uur).